Verzend- en leveringsbeleid

Voor de zending van de gedrukte, papieren versie van Aquariumwereld gebruiken wij de service van Bpost. 

Let wel,  de afsluitdatum voor het verzenden van het eerstvolgende nummer van Aquariumwereld ligt meestal rond de 20ste van de maand voorafgaande aan de verzending. 

Bij laattijdig inschrijven worden de reeds verschenen edities in één pakket verzonden . Deze nazendingen gebeuren, in de mate van het mogelijke, binnen de veertien dagen na de inschrijving en bestelling.

Er wordt momenteel enkel geleverd in België en Nederland. Let op: bestellingen naar Nederland kunnen iets langer onderweg zijn. 

Heb je de bestelling binnen de maand nog steeds niet ontvangen. Neem dan contact op met schakel@bbat-schakel.be 

Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je van ons een e-mail met login en wachtwoord voor de digitale versie van www.aquariumwereld-digitaal.be

Heb je nog geen e-mail ontvangen? Geen stress, het duurt soms 1 werkdag om de bestelling te verwerken. Heb je dan nog geen e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op via schakel@bbat-schakel.be

Andere belangrijke informatie:

BBAT levert op dit moment alleen in Nederland en België. Voor inschrijvingen in andere landen raden wij graag de digitale versie van Aquariumwereld aan. Wenst u toch een gedrukte en via Bpost verzonden versie, neem dan contact met schakel@bbat-schakel.be . Eventuele meerkosten kunnen dan doorgerekend worden.

Verkeerd verzendadres ingevuld? 

Geen nood. Stuur zo snel mogelijk een mailtje naarschakel@bbat-schakel.be. In sommige gevallen kunnen we het adres nog aanpassen voordat het verwerkt wordt voor verzending. 

Zodra je bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt het pakket teruggestuurd. Vaak nemen we dan contact met je op.  BBAT houdt zich het recht voor de kosten bij opnieuw verzenden in rekening te brengen. 

Bestelling wijzigen of annuleren?

Een bestelling van het abonnement op Aquariumwereld geldt voor de periode van één kalenderjaar en is definitief.  Wil je voor de bestelling eventueel het toezendadres aanpassen of mogelijk volledig annuleren, stuur dan snel een e-mail naar schakel@bbat-schakel.be. Annulering geeft evenwel in geen enkel geval recht op de terugbetaling van de aankoopkosten, noch geheel, noch deels. 

Retourneren ?

Is het product niet met zorg geleverd en beschadigd? Stuur ons een mail schakel@bbat-schakel.be binnen 30 dagen na ontvangst. Wij zullen u zo snel mogelijk een nieuw exemplaar toesturen.

We kunnen U bij twijfel vragen naar de terugzending van de beschadigde zending . Je staat uiteraard in voor de verzendkosten. 

Stop het weer in een andere stevige verpakking en retourneer het naar:
BBAT , Wechelsebaan 34 te 2275 Lille